+
 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕΛΩΝ






Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Τεύχος 18 (2019) PDF Εκτύπωση E-mail
Γράφει ο/η Administrator   
16.02.18
Θεματική ενότητα τεύχους: Προς μία μουσική παιδαγωγική της πρώιμης παιδικής ηλικίας: Θεωρίες και πρακτικές στην εκπαίδευση
mspv_vol18.png

 

Ελεύθερη Πρόσβαση

Δεν είστε μέλος; Αποκτήστε Smart Card


Περιεχόμενα


Προλογικό σημείωμα

Α΄Μέρος: Εκπαιδευτική Πολιτική και Προσχολική Μουσική Εκπαίδευση

Παναγιώτης Σταμάτης
Συνοπτική αναφορά στην εξέλιξη της Προσχολικής Αγωγής στην Ελλάδα και στη διδασκαλία της μουσικής σε αυτήν

Β΄Μέρος: Πρώιμη Παιδική Ηλικία και Μουσική Αγωγή: Θεωρητικές Μελέτες

Susan Young (Μετάφραση: Αγγελική Τριανταφυλλάκη)
Ας φανταστούμε το μουσικό μέλλον των παιδιών

Μαρία Αθανασέκου
Ο ρόλος της τέχνης στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών 

Μαρία Μαγαλιού
Εικονική αναπαράσταση της μουσικής και αναδυόμενος μουσικός γραμματισμός κατά την πρώτη παιδική ηλικία: Έρευνα και εκπαιδευτικές προτάσεις 

Ανθούλα Κολιάδη - Τηλιακού
To αυθόρμητο τραγούδι στην πρώιμη παιδική ηλικία: Μαθησιακές και κοινωνιολογικές προεκτάσεις 

Γ΄Μέρος: Έρευνα στην Προσχολική και Πρωτοσχολική Μουσική Παιδαγωγική

David Whitebread & Antonia Zachariou (Μετάφραση: Αγγελική Τριανταφυλλάκη)
Μουσικό παιχνίδι, αυτορρύθμιση και παιδική ανάπτυξη 

Γεωργία - Παρασκευή Κουρτάκη & Μαρία Αργυρίου
Η Μουσική ως παιδαγωγική παρέμβαση σε ζητήματα μνήμης για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας με σύνδρομο Down 

Δ΄Μέρος: Παιδαγωγικά Εργαλεία και Μουσικές Διδακτικές Προσεγγίσεις

Μαρία Βρακά - Μαρτόνε
Μουσική και Βρέφη: H μέθοδος Musigenius 

Ευάγγελος Παλαιολόγου
Όψεις της παραδοσιακής χορευτικής πράξης στην εκπαιδευτική της προσέγγιση με έμφαση στη μη λεκτική επικοινωνία

Ε΄Μέρος: Εκπαιδευτικό Υλικό

Ειρήνη Αγγέλη & Ευαγγελία (Εβίτα) Αγγέλη
Το μαγικό ταμπούρλο
Ευαγγελία (Εβίτα) Αγγέλη
Ένας νοικοκύρης τυφλοπόντικας
Ιάσονας Αναγνωστόπουλος
Συνομιλώντας με το ρυθμό 

Μαρία Φιλίππου
Ακούω τις Εποχές σε 4 Μέτρα 

 

Ξενόγλωσσα Άρθρα

Abstracts and Short Bios


 

 

 

 

Τελευταία ανανέωση ( 13.12.19 )
 
< Προηγ.